oljersjo-kennel

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Malin Ullström - 30 maj 2010 21:16

vi har haft! Det började med att yngsta dottern tävlade i hästhoppning. Det gick mycket bra och hon kunde stolt hänga upp sin  första rosett på väggen hemma i rummet!

Mycket stolt mamma, men fy vad jag var nervös! Det var mycket värre än när man själv tävlade i hästhoppning. Troligen beror det på att man vet hur mycket som kan gå fel….


Ja, ja tacka vet jag hundar!!

Valparna växer som bara den. Dom äter färskfoder och majsvälling två gånger om dagen och resten står Kiara för!! Ja, hon diar dom stående nu, för dom sliter så i henne, så hon kan helt enkelt inte ligga still!!!

Valparna är mycket jämna, nu har jag inte vägt dom på en vecka, men storleksmässigt ser man inte skillnad på dem. Dom är lika runda och goa allihopa!

Dom har fått vara ute och leka på gräsmattan två gånger om dagen, och dom blir vildare och vildare!!

Valpgården är snart helt färdig, bara lite finslip kvar. Om en vecka kan dom få vara där och busa lite!


Nu ska jag gå ut och rasta av Kiara och Rhea, vi tar nog en sväng i hästhagen…..japp, sommarhästen har anlänt!!!

Älskar detta livet, en man ,tre barn, en häst, sju hundar, två katter och kaninen får vi inte glömma…dammråttorna hade jag dock kunnat vara utan!!!




 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards