oljersjo-kennel

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Malin Ullström - 16 september 2010 15:19

...har jag ett par dagar ledigt!!  

Ibland går det i 100 knyck ... och nu har det varit så ett tag, så då gäller det att dra i bromsen! Då tar man ledigt från jobbet och gör det man verkligen vill göra!!

Till helgen kommer "mina" valpar och deras familjer hit på valpträff!! Det ska bli så roligt att träffa alla!! NI ÄR SÅ VÄLKOMNA!!!


Vad har hänt på hundfronten...

Jo,jag har dragit i gång min hundträning varannan söndag!!

Det började med ett par kompisar som behövde hjälp med sina hundar och sedan tog dom med sig ett par kompisar...ja, sen blev vi ett helt gäng!! 

Så just nu är vi en skara på 7 st hundar med tillhörande mattar av olika åldrar, och vi har så roligt!! Tack och lov verkar det som att hundarna också har mycket roligt!!

Efter träningen i söndags hade jag så ont i mina mungipor av allt skrattande...jag säger bara en sak ...det finns olika sätt att få våra hundar att lyda...  


Mina egna små odjur har varit dåliga i sina magar pga alla äpplen dom har tuggat i sig!! Nu är dom pigga och friska igen, men idag såg jag att dom har börjat på vindruvorna...  

Sedan en annan liten nyhet... Kiara och jag var på andjakt igår kväll och hon gjorde 7 st inlevereringar, helt korrekt!! Det tar sig, nu ska hon få smälta detta ett par dagar, så hoppas jag att hon kommer ihåg...


Sköt om er!



Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards