oljersjo-kennel

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Malin Ullström - 22 november 2010 19:40

 ... fy sjutton vilket väder vi har!! Idag har det ÖSREGNAT och BLÅST hela dagen.

Det sägs att det skall komma in kyla och snö inom ett par dagar, jag ser faktiskt fram emot det!!!

Nu är jag trött på blöta och smutsiga hundar och hästar, summan blir att allt annat blir blött och smutsigt...så fort vädret har blivit bättre ska mina små "tryffelgrisar" (labradorer) få sig ett rejält bad!

Inte bara hundarna utan mina fönster också, det är ju en fördel om man kan se ut!! Så ..... nu har jag klagat färdigt!!  


Hela lördagen gick åt att städa på tomten, herregud vad löv det var överallt, men det blev färdigt!!

I söndags hade vi "min" lilla träningsgrupp här, vi hade mycket roligt som vanligt och hundarna skötte sig utmärkt!

Det är riktigt roligt att se hur hundarna (och mattarna) har utvecklats. Dock får jag nog tillägga att hundarna lär sig snabbare än mattarna!!    


Min äldsta dotter har varit ute och fotograferat, kunde inte låta bli att visa er! Hon är riktigt duktig!!

    

Det fanns inte bara löv på gräsmattan...

  

Dock är dom också bortstädade...

Det här längtar jag efter...

  

  

  

Kiara har glädjefnatt!! Sötnos!



Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards