oljersjo-kennel

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Malin Ullström - 14 december 2010 16:55

...det är! -4 grader och halv storm, kylan går ända in i märgen!

Dagarna springer iväg! Det har varit fullt ös på jobbet, och med barnens alla juluppvisningar, lussetåg, lussebak etc. Nu hoppas jag på ett par lugna dagar fram till jul, med endast familjens julpyssel, julbak, julklappsinköp...ja, vi får väl se om det blir lugnt!  

I helgen var det avslutning på min lilla träningsgrupp, vi hade en trevlig förmiddag med korvgrillning och glöggdrickande. Vi tar nya tag så fort snömängden har blivit lite mindre...

Träningen av mina egna små hundar, är inte lika intensiv som vanligt, men de små övningar vi gör går mycket bra!!   Rhea har gjort stora framsteg och tycker livet är underbart när matte bara tränar/pysslar med henne! Lilla Java är sååå "taggad" när jag plockar ut henne och hon är förstås lika duktig hon! HÄRLIGT!

Fick en hälsning från Gunnar och Mezzo häromdagen! Gunnar är så nöjd med Mezzo och han gör fina framsteg i sin träning. Härligt jobbat, det är så roligt att höra ifrån er!!

      

Apporteringsträning i snön!

  

Fullt ös, medvetslös!


Önskar er alla en lugn tisdagskväll!

Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards