oljersjo-kennel

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Malin Ullström - 10 maj 2011 20:20

... hålla i sig!! Dagarna bara rusar iväg, och så är det när man har mycket runt sig!

Helgen förflöt som vanligt i hund och hästarnas tecken... lördagen försvann i ett "huj" och i söndags hade vi underbart väder och hundträning med "kursarna".


Nu är jag riktigt stolt över dem!!  Dom har blivit så duktiga, både hundarna och förarna. Ja, så nu har jag inte alls lust att ge dom något sommarlov.... vi får se om dom får något!   

I söndags eftermiddag gick yngsta dottern och jag ner till sjön, så hundarna fick bada lite. Åh, vad dom tyckte det var härligt!!

    

Det var en "strid" kamp, vem som skulle få ta hem dummiesen..... 

Visst är dom fina mina små fyrbenta "flickor"!!!

Java, Rhea och Kiara!!


Önskar er en härlig kväll!

Malin 

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards