oljersjo-kennel

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Malin Ullström - 13 maj 2011 21:13

... av till Skåne igen!! Denna gången med unghundar och goa träningskompisarna Majsan och Kristina!!  Roligt var att även Anna-Lena och Essie mötte upp hos Carmal´s för unghundsträning!!!

Majsan blev förhoppningsvis fruktansvärt sugen på att ta med Saga nästa gång   och Kristina vet jag är sugen, vi ska bara fixa en labrador till henne först...  

Många härliga skratt på vägen ner och hem från Skåne!!


Vi tränade mycket stadga i olika situationer. Det var en mycket bra träning, även att det inte "hände" så mycket. Det var liksom det som var poängen!!

Essie, Java och Rhea skötte sig utmärkt!!!

Extra stolt blev jag förstås över Anna-Lena och Essie, härligt jobbat!!!  

Anna-Lena/Essie och jag/Java 

Vi gick runt, runt, runt...

...kring björkarna. Hundarna tränades i följsamhet och stadga.        

Efter två timmar träning körde vi hemåt, men kaffe hann vi med vid Norje Boke camping!! Här är två trötta medarbetare, en fotograf och en hundvakt!! Vilken service jag har!!    


//Malin

  

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards