oljersjo-kennel

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Malin Ullström - 24 maj 2011 15:20

... glad, när man får fina små hälsningar från sina valpköpare (och andra med för den delen), både på bloggen och mailen!

Nu kan jag inte låta bli att lägga in dessa rader från Anna-Lena...  hon hade lite problem med att lämna kommentarer på bloggen. så jag fick gärna publicera detta!!!


"Tack, för allt ditt beröm!

Du har en stor del i att det går så bra. Utan ditt engagemang och din hjälp tror jag inte att jag hade varit så aktiv. Det känns tryggt att ha någon att ringa när man har frågor eller problem och som dessutom är lite "pådrivande"."

 

Vad jag blir glad!! Det är ju precis så här jag vill att man ska känna när man köper hund ifrån Öljersjös kennel!!!


//Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards