oljersjo-kennel

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Malin Ullström - 31 maj 2011 21:18

... det sprungit iväg en vecka till!!

I lördags åkte vi tillsammans med ett par goda vänner på utflykt, barnfria!!  

Först bar det av tlll Väbylunds Islandshästar!! Där red vi i ca 2 timmar i underbar natur, med fika vid havet!!  Mycket avkopplande, och sååååå roligt, full fart i tölt och galopp!!

     

Sedan fortsatte vi till Brunnsparken i Ronneby där vi intog en mycket god lunch!! Tänk vad allt smakar bra efter en sådan tur i naturen!!

Efter detta så fortsatte vi till Ronneby Brunnsbad och där tillbringade vi hela eftermiddagen med att basta och bada!

Kvällen avslutades på restaurang i staden, behöver jag säga att vi var trötta...

Det var länge sedan jag var så avkopplad!! Underbart, nu orkar man nog jobba fram till semestern!!  

Söndagen bjöd på fint väder, mys hemma med barn och djur. Nåja, lite träning av de underbara labradorerna hanns förstås med!! Nu börjar Java förstå det där med "håll fast"!!!


Hoppas er helg var lika bra som min!!

Malin


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards