oljersjo-kennel

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Malin Ullström - 17 december 2011 21:44

... en riktigt "ruskig" dag, och då menar jag vädret!!! Snöblandat, kallt och blåsigt...  

Kan väl i ärlighetens namn säga att jag var inte så där jättesugen på att träna jakt idag, men bara man har kommit ut i skogen känns det bra!! Nina och hennes härliga golden och jag/Java träna uppletande och linjetag. Jag tycker det gick riktigt bra idag också!!! Ändå blev det lite längre uppletande och längre linjetag, även med dold dummies!

Får nog ta mig i kragen och göra övningarna lite svårare för Java...

Nina´s golden Ebba gick bra trots att hon var lite disträ, troligen löp på gång...

Bindie gick som en liten klocka, jätteroligt!!

Tre timmar senare var det skönt att komma hem till värmen och torra kläder!!!  


Väl hemma väntade lite julstök! Granen inköpt, julkorten färdiga (jag vet att det är lite sent...), sillen inlagd och min dagliga ranson av stryktvätt fixad!!!

Hinner nog med lite hundträning imorgon också....  


//Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards