oljersjo-kennel

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Malin Ullström - 21 mars 2012 21:13

... semesterdagar är över.  Tänk vad det går fort när det är roligt, imorgon är det tillbaka till jobbet igen!

Tänkte att jag skulle hunnit med en del nu när jag var ledig och hemma med Hugo, men...

Jag har tillbringat den mesta tiden sittandes på golvet med Hugo i knät...han är ljuvlig! 

 

Här ligger han och sover på äldsta dottern! 


Nåja, igår hade jag finbesök hela dagen! Kristina kom kl 08.00 för morgonfika innan jobbet, Mia kom ca 11.00, promenad med vilddjuren och fika, straxt efter hon åkt hem kom Nina med Ebba och Bindie!

Fullt ös hela dagen, men väääääldigt trevligt! 

Hjälpte Nina att köra igenom lynadsklass 2 med sina härliga goldens, detta gick strålande!! Härligt att se deras framsteg, nu håller vi alla tummar vi har för kommande tävlingar!!!  


Idag har jag varit och köpt biljetter till en föreläsning med Fredrik Steen (hundcoachen)! Han kommer till Karlskrona den 28/3-12. Anna-Lena, Roger och jag ska gå, hoppas ni andra hänger på!


//Malin






Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards