oljersjo-kennel

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Malin Ullström - 12 april 2012 20:33

... gott!

Idag har Majsan och jag varit ute och gått en promenad med de fyrbenta. Härligt väder, och fåglarna kvittrade som bara den!  Hörde på radion idag att våren har kommit för att stanna i södra Sverige, låter härligt tycker jag!


Kom precis in efter kvällspromenaden. Idag gick vi en runda vid sjöängarna, och passade på att träna passivitet med de svarta damerna. Någon som INTE tog det passivt, var Hugo. Han sprang omrkring som en vilde och gjorde anfall mot stackars Maja (katten) som hade fått för sig att följa med! 

Kiara och Java satt däremot som ljus och tittade över viken, mycket fågel ikväll. Massor med svanar som uppvaktar varandra, faktiskt riktigt spännande att se!


Imorgon kommer Gunnar, Mezzo och lille Smallie hit!  Jaktträning står på programmet imorgon eftermiddag.

På lördag styr jag, Anna-Lena, Gunnar och Ylva kosan mot kennel Carmal´s för en genomkörare av B-provsträning! 

Detta är något som vi alla ser fram emot!! 


//Malin 

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards