oljersjo-kennel

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Malin Ullström - 21 april 2012 16:06

... framgångarna bara fortsätter!!! 

Idag åkte Julia/Kiara och jag till Ronneby Brukshundklubb, för att Kiara skulle starta i lydnadsklass 1!

Denna gången har dottern tränat...det där med att vila sig i form fungerade ju INTE...  Lite nervös var dottern allt, nu hade pressen ökat...

Det gick som en dans och dom slutade på 176,5 poäng, en 3:e plats, och fick äntligen sitt LYDNADSDIPLOM!!! 

Prata om att dottern har en STOLT mamma, extra stolt blev jag förstås över att dom fick en 10:a på linförigheten, den har vi "slipat" på!! GRATTIS!!!

Efter dom var färdiga, så var det Nina och Bindie´s tur i lydnadsklass 2. 

Jag säger bara, "det var den bästa lydnaden jag har sett på Bindie någon gång"!!! 

Härligt jobbat, Nina!!   Detta härliga ekipage slutade på 191 poäng och en 1:placering!!  GRATTIS!!!

Vilken härlig dag!! Nu blir det att fira med god mat och tårta, självklart blir det märgben till dom fyrfota!!

//Malin 

 


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards