oljersjo-kennel

Alla inlägg under maj 2012

Av Malin Ullström - 3 maj 2012 18:24

... eller blir man trött!! 


Har tränat Java hela vintern till de kommande jaktproven. Hon känns jättebra just nu, och när vi var hos Mirjam på kennel Carmal´s fick jag beskedet, "bara anmäl, hon är färdig"!

Allt kändes härligt, har nog aldrig varit så förberedd på något prov eller tävling.

Eftersom det inte är så lätt att alltid komma med på jaktprov anmälde jag henne till två stycken.

Hon kommer med på bägge,  och vad händer...DET LILLA ODJURET BÖRJAR LÖPA!!!!  

 

Prata om att tappa lusten.. 

 

Nu är det bara att tänka om!! Jaktprov till hösten, och nu vilar vi tills löpet är över, sedan blir det lydnadsträning så det "sjunger" om det! Tur att man har en plan B...  

 


Nåja, tills dess ska jag "coacha" mina nära och kära i olika tävlingar!

Sköt om er, och håll ögonen öppna efter fästingar!

//Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards