oljersjo-kennel

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Malin Ullström - 11 juli 2012 21:48

...vi i Skåne på besök!

Efter jobbet åkte döttrarna och jag till Bromölla för att hälsa på Hugo´s uppfödare, och åka en sväng till Anna-Lena och Essie.

Trevligt att göra en liten utflykt, trots att semestern inte riktigt har börjat!!  

Mycket trevlig eftermiddag, med många små tips om spanielträning! Nu ska jag "höja" ribban lite i Hugo´s träning.  

Efter ett antal timmar hos Smedmästaren´s, så åkte vi vidare till Anna-Lena och Essie. En stund lydnasdsträning hanns med innan vi var tvugna att köra hemåt! Åh, vad jag längtar till ledigheten!! Två dagar kvar...


Igår hade jag en arbetskamrat på besök. Har hjälpt henne att skaffa en omplaceringshund, blandras mellan en dobermann och schäfer. Trevlig hund men "herrejösses" vad stor han är... 6 månader och en mankhöjd som en fullvuxen dobermann...liknade för övrigt "Scooby Doo"...undrar vad den mankhöjden slutar?! Tur att det är en genomsnäll hund!!


Ikväll har vi varit ute på restaurang och firat dottern´s födelsedag! Fick en stund för lydnadträning också...nu börjar vi få "kläm" på en del av momenten...dock är det en bra bit kvar!!  


Hoppas  ni alla har en härlig kväll!

Malin


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards