oljersjo-kennel

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Malin Ullström - 20 juli 2012 20:21

... socialt umgänge och hundträning!

Igår kom det ett gäng hundekipage som ville ha hjälp med lite olika saker!

Trevliga hundar och förare, dock fick dom hemläxa allihopa!  

Det är ju så att man måste öva lite nästan varje dag om saker och ting ska "klaffa", detta är ju inga unghundar precis!

Övertygad om att allt kommer gå bra om förarna gör sitt!!   Heja allihopa, kämpa på!!


Idag har Ylva/Rhea och jag/Java tränat lite markeringar på land och i vatten!!

De små svarta damerna gick bra!! Tyvärr kan inte Ylva och Rhea vara med på WT nästa helg pga löp...

Nåja Ylva, det är bara att ta nya tag, det kommer fler tillfällen!!


Äntligen känns det som om jag har "dammat" av hyllorna hos Java, som var mkt duktig idag! Spännande, med tanke på vad som komma skall!!  


Imorgon åker jag och döttrarna med alla hundarna till Hundfestivalen i Karlshamn.

Äldsta dottern med Kiara skall tävla i lydnad, samt Anna-Lena och Essie och Emelie och Moa!! Förresten tror jag husse Roger startar Essie imorgon...han är "revansch sugen"!! Håll alla tummar ni har för dessa härliga ekipage!!

Håller hundar och FÖRARE ihop, så kommer det gå bra, det lovar jag!!


Önskar er en härlig kväll!!

Malin

 

Java

 

En av dotterns bilder, vildhallon.


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards