oljersjo-kennel

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Malin Ullström - 12 augusti 2012 21:32

... vilket år vi har haft hitills!!  

Jag är mer än nöjd med denna UNDERBARA HUND!!!!


Idag började vår dag kl 03.45...ja, det är bara halvdårar till människor som går upp vid den tiden för att åka på prov eller tävling med sin hund.

Hund med diverse tillbehör, matsäck och en ganska samlad matte (trots lite fjärilar i magen) åkte vi till Billesholm i Skåne för B-prov!!


Kan berätta att det var värt varenda minut, när min fina Java sköter sig så fint!!

Att det sedan var ett mycket fint upplagt prov i härlig miljö, med trevliga domare och tävlande, gör inte saken sämre!!


1:a pris med mycket fin kritik, gör att man som både uppfödare och ägare blir såååå stolt!!

  

Fick frågan om vad jag skulle satsa på näst...  

Ånej, nu ska jag njuta av den här härliga hunden, och börja träna för öppen och lydnadsklass 3.

Det får ta den tid det tar, ingen stress. Nu har jag med "råge" nått våra mål för detta året!!!


Sov gott, det kommer vi att göra!!

//Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards