oljersjo-kennel

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Malin Ullström - 15 augusti 2012 22:22

... så det gäller att ta vara på varenda stund man kan!

Jag har börjat jobba igen, och kan erkänna att efter tre dagar på jobbet är jag ganska trött...

Fyllde bilen med döttrar, hundar och fikakorg efter jobbet, för att sedan åka ut till stranden (en liten dummies fanns det också nerpackad).  

Hundarna överlyckliga och döttrarna med, här skulle badas!!!

Kan berätta att det var bara hundarna som badade, för enligt döttrarna var det väldigt kallt i vattnet...när Hugo kom upp "huttarde" han ordentligt!!

Kvällsfika, bad och lite vatten och landmarkeringar hanns ialla fall med!!

 Hugo och Kiara väntar på att få bada!

   

Java likaså!

     

Fullt ös medvetslös!! "Ungdomarna" leker, Kiara simmade lite sedan var det för "stimmigt" i vattnet...förstår henne precis!

 

Hugo, efter lite kvällsträning!


Hugo...ja han är en naturbegåvning!! Superduktig, nu MÅSTE jag snart till Smedmästaren´s igen!!


//Malin







Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards