oljersjo-kennel

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

En kort tillbakablick...

Av Malin Ullström - 31 december 2012 11:26

... på 2012!

Ett härligt bra år, både för familjen, jobbet och mina underbara valpar med deras ägare!

Tänk vad bra det har gått för oss alla!!

Jag vill tacka mina valpköpare som är så duktiga med sina fina hundar, tränar på ordentligt med en härlig entusiasm, tävlar och presterar otroligt fina resultat!! Tänk att de flesta skulle inte tävla...och för en del av er vad det er första egna hund!!

Ni har tillsammans med era hundar visat framfötter och tassar både i jakt, viltspår, lydnad, bruks och vi får absolut inte glömma Intenzo som arbetar som ledarhund...varje dag! En del av er har gjort MH med fina resultat och alla är friska i sina leder!! Ja, vilken sammanfattning!!!  Jag är så glad och stolt över er alla!!

          VILL HÄR ÖNSKAR ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR TILL ER OCH ALLA MINA HUNDVÄNNER!!!

                                                HOPPAS  NI ALLA FÅR ETT FANTASTISKT  ÅR 2013!!

                                                                        MALIN MED FAMILJ

  


 
 
Ingen bild

Gunnar

1 januari 2013 01:06

Gott nytt år till dig och din familj. Och tack för att du alltid lyssnar, ger goda råd och tar dig tid för oss på dina träffar vi har hos dig. Hoppas vi snart ses igen för träning och goda råd.
Med bästa hälsningar Gunnar/Mezzo

Malin Ullström

1 januari 2013 10:26

Tack, Gunnar!:)
//Malin

 
Ingen bild

Anna-Lena

1 januari 2013 13:39

Tack själv Malin!

Det är mycket din förtjänst att det har gått så bra! All hjälp och stöd vi får från dig är guld värd! Jag ser verkligen fram emot nya utmaningar under 2013.

Och nu får vi hålla tummarna att det går bra för lilla Java i hennes kommande "projekt". :)

Kram Anna-Lena/Essie och resten av familjen.

Malin Ullström

1 januari 2013 14:14

Tack, Anna-Lena!

Ja, nu hoppas vi att Essie blir moster under 2013!:)

Kram till er alla och hoppas vi syns snart!:)

 
Ingen bild

Lotta

1 januari 2013 19:50

Hej Malin! Sitter och kollar runt på hundar och hittar din trevliga blogg. Vilka fina hundar/katter du/ni har...dessutom verkar det går bra :-) Tack för julkortet och god fortsättning på det nya året. (För min del hoppas jag att det kanske innebär valpköp till sommaren...) Kram Lotta i Kristianstad

Malin Ullström

1 januari 2013 20:29

Hej Lotta!

Åh, vad roligt att du har hittat hit!:)
Klart ni ska ha hund igen!
Jaaa, jag är såååå nöjd med mina fyrbenta och det är sååå roligt!
Spännande med valpköp!!:)

Kram till dig och hela familjen!
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Ullström - 7 mars 2019 14:13


...det är inte lätt att hinna med att uppdatera både hemsida, blogg och facebook. Eftersom det är lite "pyssligare" med bloggen så har jag bestämt mig för att sluta skriva här. Vill ni ha kontakt med oss eller följa oss är ni välkomna till vår hems...

Av Malin Ullström - 23 april 2018 21:13

...väl dags för uppdatering!  Här har hänt en massa sedan jag  skrev sist och det är ju inte så konstigt då det är länge sedan... För att sammansfatta allt så har jag haft lydnadsträning för "valparna" som snart blir 8 månader (tillsammans med ett li...

Av Malin Ullström - 5 januari 2018 20:15

... har precis börjat!  Hösten och än så länge vintern (?) har gått i ett, det har varit mycket både på jobbet och privat. Valparna har flyttat och av alla uppdateringar jag fått så verkar det som om alla de små grynen sköter sig exemplariskt! Det ve...

Av Malin Ullström - 7 november 2017 09:05

...underbart hörstväder och hundträning, kan det bli bättre?!     Vi är ett gäng som träffas ungefär varannan helg och tränar våra hundar, så roligt! Alla med olika mål och förutsättningar, men alla har ett gemensamt intresse och det är att ha tr...

Av Malin Ullström - 6 november 2017 20:29

...alla valpar flyttat!    Öljersjös Diana Joy of Java, eller "Doris" som hon skall kallas flyttar på fredag till sitt nya hem!     När valparna var drygt 6 veckor var min goa väninna Tina, från Tillyhills kennel, här och fotograferade valparna...

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards