oljersjo-kennel

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Malin Ullström - 10 mars 2013 18:47

.... hu, vad det har blåst idag, kulingvarning men det kändes som storm...  

Dagen började förstås med en djupdykning i valplådan...det är såååå svårt att komma därifrån! Efter en stund kom Ylva och hämtade mig för färd mot en stunds jaktträning. Själv hade jag ingen hund med mig...  men trevligt att träffa likasinnade och så får man alltid nya uppslag på nya träningtips! Nåja, efter lite drygt en timme lämnade vi, ibland önskar man att man kunde klona sig! Lite andra uppgifter som kallade, såsom små valpar och barn!  


Väl hemma fick jag en liten "viltleverans", alltid bra inför den kommande träningssäsongen. På eftermiddagen kom Kristina en sväng för att "klämma" på valparna! Så trevligt!

Ja, så bar det av en sväng till Augerum för lydnadsträning. Vi var fyra ekipage som trotsade vindarna och tränade...inomhus! Skönt att slippa ha tyngder i skorna för att stå kvar på jorden!!  Det gick JÄTTEBRA idag och vi var så nöjda efter en timmes träning!

Precis som det skall vara,  bra träning och så lägger man av när man är på topp!!  Själv vat jag riktigt nöjd med Hugo!


Imorgon är det måndag igen...snart kommer våren!


Här kommer de obligatoriska valpbilderna från dagen!

   

Sova, sova, sova...

   

Grabbarna!  

   

Tjejerna!


Önskar er en mysig söndagskväll! Själv håller jag precis på att få upp värmen....



Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards