oljersjo-kennel

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Malin Ullström - 20 mars 2013 19:28

... tänk vad tiden rusar iväg!  Valparna är två veckor idag och dom utvecklas för fullt, nu viftar dom på de små svansarna när jag pratar med dem, och när de får "korn" på mig. Det gör en sååå lycklig!

Kan komma på mig själv hur jag bara sitter och studerar deras minspel eller deras försök att morra och skälla, finns det något sötare?  

      

När Java lägger sig hos dem så anfaller dom på bred front...det dröjer inte länge tills hon får stå upp och dia dem. Hon kan knappt ligga still när dom attackerar, dom "föser" runt henne...  

Vad det gäller Java är hon än så länge fin i hullet och pälsen, hoppas det håller i sig!  


Sköt om er!

Malin


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards