oljersjo-kennel

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Malin Ullström - 15 april 2013 21:55

... TILL VÄRLDENS BÄSTA ESSIE (ÖLJERSJÖS ESTANZIA) OCH ANNA-LENA SOM FICK SITT FÖRSTA PRIS I LYDNADSKLASS 3 I OSBY IGÅR! MED ANDRA ORD UPPFLYTTAD TILL ELITKLASS!  

INTE NOG MED DET... DOM STOD HÖGST UPP PÅ PALLEN PÅ 279 POÄNG!! JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER ER!!!!

KRAM MALIN

 

Av Malin Ullström - 15 april 2013 21:42

... i lördags åkte yngsta dottern och jag till Hugo´s uppfödare i Skåne för valpträff, så trevligt!!  

Våren har äntligen kommit och trots att solen höll sig borta och att det blåste lite kallt hade vi en underbart trevlig dag!

Så roligt att träffa två av Hugo´s tre syskon och även tre andra unghundar ur en annan kull som föddes ett par månader efter Hugo.

Vi gjorde olika sorters markeringsövningar och även ett litet sök, och jag kan med stolthet berätta att vi fick godkänt av Jörgen, och skall försöka fortsätta träna i samma anda! Jag är stolt över min fine lille Hugo, han skötte sig exemplariskt!!

       

Här är en bild på Huigo´s syskon, "Hela" och "Harry"!

 

Hugo och Harry busar!

 

Denna dag försvann i ett "huj och så var det dags att åka hem...Tack snälla Rita och Jörgen för en som vanligt mycket trevlig och givande dag!


I går hade vi besök av Nova´s, blivande ägare från Stocksund! Så trevligt att träffa hela familjen och vi ser verkligen fram emot att lära känna er mer! Välkomna tillbaka snart för att hämta ert lilla gryn!


Så de obligatoriska valpbilderna!

       

Söta lilla gryn!


//Malin



Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards