oljersjo-kennel

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Malin Ullström - 25 april 2013 16:04

... väl dags att presentera våra små gladiatorer lite närmre!  


 

Här har vi Plexus!

 

Här har vi den andre herren, Phoenix!

 

Här har vi Hydra i fullt ös!

 

Och så Elektra!

 

Här har vi Indra!

 

Och lilla Nova!

 

Sist men inte minst, Troja!


Först tänkte jag skriva en närmre presentation av alla valparna, men så kom jag på att jag hade blivit ordentligt tjatig!  

För alla valparna, och nu menar jag ALLA!!

Är mycket sociala, framåt, nyfikna, goa, vilda, söta och helt enkelt underbara!! Samt alla har hämtat svartfågel (vinge) utan att blinka!


Igår hade jag fint besök av MaiLis, som är matte till pappa Lee och Mirjam från kennel Carmals samt vår goa Majsan!!

Värmer gott i mitt hjärta att höra från dessa uppfödare att jag har en mycket fin och jämn kull!!

Så jag sträcker lite extra på mig och vet att jag har gett dom här valparna den bästa start dom kan få! Skrytsamt? Kanske, men det struntar jag i!!!  


Nästa vecka börjar valparna att flytta till sina nya fina hem, och även om det känns vemodigt så känns det bra i magen!

För jag har fått mycket goa valpköpare!  


Kram Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards