oljersjo-kennel

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Malin Ullström - 4 maj 2013 19:59

...Troja´s tur att flytta till Mats och Christina!  Efter ett mysig fika i solen bar det av till Hasslö med lilla Troja, det ska bli så roligt att få följa henne och hennes nya familj! Känns extra bra att hon inte bor så långt härifrån...då kan jag ju komma och hälsa på, och så kan vi träna tillsammans!  

Tyvärr hade jag ett litet hjärnsläpp och glömde ta ett "familjekort" på dem...så nu kanske jag kan få komma och ta ett kort nästa vecka?  Absolut ingen baktanke!!

Lycka till med er goa lilla TROJA!!


Kram Malin


Jaha, och eftersom jag inte tog något kort på Troja med familj så fick jag ut och plåta de andra vilddjuren!!

     

Hydra önskar nog att hon kunde klättra som Gustav...  

 

Mormor Kiara i solen...härligt!

   

Phoenix i mina blommor...men söt är han!  

   

Lilla söta Nova!


Elektra flyttar imorgon, så ni får hålla er till tåls med bilder på henne!  


Önskar er alla en härlig lördagskväll!

//Malin

  



Av Malin Ullström - 4 maj 2013 19:51

... "Essie" tog sitt andra förstapris i lydnadsklass 3 idag, 266,5 poäng och en andra placering!!!  

Ett stort GRATTIS till Anna-Lena och hennes fiiiina hund!! Ni är super duper duktiga!!

Kram Malin med familj

 

LP1 LP2 Öljersjös Estanzia! Snart LP3!  

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards