oljersjo-kennel

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Malin Ullström - 27 maj 2013 21:40

...nu är det väl dags för lite uppdatering! Tyvärr inga bilder att visa just nu, men det kommer...


Vad har hänt sedan sist jag skrev? En hel massa faktiskt, Hydra och Phoenix växer så det knakar. Underbart goa valpar som har många upptåg för sig. Hydra har redan simmat ut i havet en sväng ...det gick bra, men inget att rekommendera för små valpar....lite för kallt!  Dock tyckte inte "fröken" det...


Själv far jag runt som en "tossing" mellan brukshundklubben där jag håller i en allmänlydnaskurs, eftersökskursen med Hugo, och så får vi inte glömma jägarskolan! MEN när denna veckan är över blir det lite lugnare, vi avslutar den ena kursen efter den andra. Då skall jag bara träna mina egna små hundar, och hjälpa alla mina goa valpköpare! Om dom vill ha hjälp vill säga!!!  Även om allt är mycket roligt så har det blivit liiite för intensivt...när man har barn, hem, jobb och egna små djur.


Jag får meddelanden från mina små valpar med ägare och det verkar gå mycket bra för alla! Snart kommer vi att ha en liten träff, och det ska bli sååååå roligt att träffa alla!  


Hoppas ni alla mår bra och jag lovar att det kommer lite tätare uppdateringar from nästa vecka!  


//Malin









Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards