oljersjo-kennel

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Malin Ullström - 2 juni 2013 22:11

...söndag med utflykt till Ytterön!

Idag åkte jag, Java, Hydra och Phoenix till Elee med familj för att hälsa på. Så underbart trevligt och avkopplande att få slå sig ner hos denna goa familj och bara vara!  Elee har växt på sig ordentligt och är sååå fin!! Efter lite nosande på varandra for hon och syskonen omkring som "tossingar"!

Extra roligt var det förstås att hon kände igen mig och blev så glad!   

 

Elee, Hydra och Phoenix!

Vad det gällde bil och färjeresa, gick allt utmärkt med Hydra och Phoenix. Ingen större färje men dock en färja, så nu har Phoenix övat till nästa helg!  

   

Elee och Phoenix i "pusstagen"!

     

Syrrorna röjer runt!

 

Elee och Hydra, inte en lugn stund!

 

Högst upp på önskelistan...en egen gunga!  


Tack snälla Kristina och Dan för en mysig stund hos er, jag/vi kommer snart igen!

Kram Malin med fyrbenta

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards