oljersjo-kennel

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Malin Ullström - 25 juli 2013 08:24

...dagar av härligt sällskap, hundträning, WT och grillkvällar! Det kan inte bli bättre!  


I dag kommer Gunnar, Mezzo, Plexus och lille Smallie hit, på lördag stundar det obligatoriska WT på Möcklö!

I år kommer jag inte själv att delta och det är ju inte så konstigt...vi har pysslat med annat lilla Java och jag. Sedan är det ju så att om jag vet att saker och ting inte sitter riktigt som det ska så startar jag inte. Japp, sådan är jag...  sedan kan man ju ibland starta för att checka av, men vi är inte ens där! Förhoppningsvis blir det nästa år istället, och då kanske det är dags att ta med lilla Hydra också!


Anna-Lena och Essie skall också vara med i år, och det är ju extra roligt förstås!


Anna-Lena och Gunnar startar, Kristina(med Elee), Mats (med Troja), Roger(med Indra), Ylva (med Rhea) och jag skall hjälpa till på WT! Det skall bli så roligt att träffa alla, och det är så nyttigt att vara med och hjälpa till så man vet hur saker och ting går till! Vem vet, kanske startar vi alla vår små gryn nästa år! Det är nämligen så, att detta WT brukar vara så trevligt och välplanerat, och då kommer man ju gärna tillbaka!  


På kvällen skall alla som kan träffas hos Ylva med familj för även den årliga grillkvällen...mycket hundprat blir det!  


Nu höll jag på att glömma...häromkvällen var yngsta dottern och jag hos Mats,Christina och Troja på en liten kvällsfika!

Lilla Troja är så fin och det var så mysigt att få komma och hälsa på!   TACK, Mats och Christina för en trevlig stund hos er!


Sköt om er alla!

Malin

 

Ps. Ingen hundbild idag...äldsta dottern tog denna fjärilsbild, och visst är den fin!

Av Malin Ullström - 25 juli 2013 08:19

...har redan stått överst på prispallen vid två WT på hemmaplan denna sommar! Det senaste WT vann han på 95 poäng av 100 möjliga!

GRATTIS GUNNAR TILL DIN DUKTIGA HUND, HÄRLIGT JOBBAT!  

Kram Malin med familj

 

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards