oljersjo-kennel

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Malin Ullström - 7 augusti 2013 09:26

...här bloggen!

Nu har Anna-Lena börjat blogga om Essie och Indras liv, titta gärna in på www.labradorliv.bloggplatsen.se


Vad skönt att det är svalare väder idag, bara 19 grader och moln...efterlängtat!!  


Igår så tog jag mig i kragen och hoppade upp på hästryggen igen...yngsta dotterns skötarhäst behövde sig en duvning!  

Nu är det ju så att jag har levt på hästryggen en stor del av mitt liv, MEN det är ett par år sedan sist...  

De som säger att man inte tränar när man rider...de vet ta mig sjutton inte vad de pratar om...Har ont i HELA kroppen!!!

Ridningen gick bra, så sätt att jag satt kvar och hästen fick galoppera av sig. Dock tror jag att det nog är hälsosammare att man tar det lite lugnt i början av träningen...och nu tänker jag inte på hästens träning.


Nåja, det är bara att bita ihop, det blir väl bättre om några månader! OM jag nu kommer upp på hästryggen nästa gång... 


Tror jag tar cykeln när jag skall ut med hundarna idag...  


Ha en härlig "lill lördag"!

Malin

 


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards