oljersjo-kennel

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Malin Ullström - 27 september 2013 16:16

... det hänt igen!   

Yngsta dottern har haft foderhästar i olika omgångar, men vi tog ett beslut om att vi inte skulle ha någon mer häst när Hugo flyttade in hos oss...det tar sin lilla tid med hästar!

Till saken hör att jag har ridit sedan jag var 6 år gammal, tills jag fick barn och tiden inte riktigt räckte till. Nu har jag hundarna som upptar all min lediga tid, när jag nu har någon med tre barn och man...  Skämt åsido...kroppen har inte tyckt om det här med att jag slutat rida... Hade inte en tanke på det när jag besökte en naprapat....

Hon sa efter ett tag, "Nu sätter du igång igen, upp på hästryggen!"

Yngsta dottern blev överlycklig och nu så är vi medryttare både hon och jag till haflinge hästen "Humlan"! Har väl inte riktigt begripigt vad jag har gett mig in på, men det känns bättre i kroppen!

   

Fina "Humlan"!


//Malin


Av Malin Ullström - 27 september 2013 16:11

... liten hälsning från Phoenix och hans husse Tomas!

Phoenix bor med sin familj på Gotland, men just nu är han och husse Tomas i Jämtland för att jaga älg!

Dock är det ingen jakt mer än eftersök för Phoenix som gäller, men det är inte så dåligt att få spåra nyskjutna älgklövar!!  

   

Tack för er fina hälsning, alltid lika roligt att få höra ifrån "mina" valpar!

Kram Malin 

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards