oljersjo-kennel

Alla inlägg under oktober 2013

Av Malin Ullström - 1 oktober 2013 19:51

...från Öljersjös Nova, kallad "Ester"!

Ester som bor i Stockholm går på lydnadskurs, och hon är mycket lättlärd enligt matte Louise. Louise berättar att Ester har hittat äppelträdet i trädgården och äter äpplen oavbrutet...någon som känner igen sig!??!

(Det är någon klok människa som har sagt att labradorer älskar mat och barn...det kan inte vara mer rätt!)

Louise berättar också att Ester bär in tidningen på morgonen utan att lämna det minsta spår efter sig, tyder på bra apportgrepp!!  Förhoppningsvis får jag träffa Ester och hennes familj i november då jag ska till Stockholm med arbetet, det ser jag fram emot!!

   

Esters "lillmatte" Vera har tagit kort på henne och jag fick lov att visa dem för er!! Tack så mycket, Vera!  

   

Ester´s grannkompis Kajsa måste ju också få vara med!  


//Malin



Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards