oljersjo-kennel

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Malin Ullström - 26 januari 2014 21:36

 ...det bara att börja skotta igen! Nu har snön börjat falla ordentligt och jag har redan hunnit med att skotta alla hundgårdar och gångar här hemma, två gånger!!    Så typiskt...man kan nästan tro att min man vet om detta...andra gången han åker iväg och det börjar snöa!! Inatt åkte maken och sonen till Lindvallen för skidåkning med sonens klass. Så mysigt för dem och självklart ska vi tjejer här hemma ha lika mysigt! Vi började med att åka till Ikea, sedan promenad med de fyrbenta, och ja... det var nu det mysiga tog slut, det var snöskottning för hela slanten!! Jag tycker verkligen inte om att skotta!!  Min lilla pappa sa att jag kunde strunta i det...men det fungerar inte!!


Hundarna verkar tycka det är helt underbart med snö...

   

Hugo i sitt fina Hurtta täcke, kan varmt rekommenderas!  


//Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards