oljersjo-kennel

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Malin Ullström - 30 mars 2014 21:33

...av "måsten"...  och shoppingtur med döttrarna!!  


Igår åkte jag och döttrarna till Kalmar för shopping, och självklart frågade vi om mormor ville följa med! En härlig dag i Kalmar med allt vad det innebär...många kronor fattigare, men det är gott för själen! Vi passar på att göra lite utflykter nu, för snart blir det inte så mycket av den varan. Jag ska snart operera min höft och då vill man hinna med så mycket som möjligt innan!!  


Idag har vi vårstädat på tomten och när jag ändå höll på så åkte hundarna i badet också! Härligt fina blev dom!  

Har man rena hundar så får man passa på att vårstäda hundhuset och putsa fönsterna där, lika fint blev det där!

Tja, sedan avslutade jag med bilen, så jag känner mig faktiskt riktigt nöjd!!


Java och Kiara har löpt och jag funderade häromdagen om det var så att dom kanske satte igång Hydra också...skönt för Hugo och alla andra med för den delen. Vad hände idag!! Jajemensan, Hydra löper!! Nu har jag av någon outgrundlig anledning lyckats missa att notera hennes senaste löp, men det känns inte som om det var länge sedan. Nu får tiden utvisa om det är så att hon "rättade in sig i ledet" efter de andra eller om hon löper ofta...


Imorgon är det en ny härlig vecka, hoppas den bjuder på lika fint väder som denna!

//Malin


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards