oljersjo-kennel

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Malin Ullström - 11 april 2014 18:37

...inte som man har tänkt sig!!  


Eftersom jag snart ska operera mig och har en lång sjukskrivning framför mig, bestämde jag mig för att anmäla Java till ett jaktprov nu på våren. Tycker att hon har gått förvånadsvärt bra med tanke på en vinter med inte så mycket träning och absolut inget vattenarbete. Kände mig riktigt peppad inför detta, men vad händer...  


I en stund av frenetiskt trädgårdsarbete lyckas jag med konstverket att göra mig illa ännu mer i höften!! Åtminstone gör det gruvligt ont hur jag än gör och beteer mig!! Så nu har jag varit "blockhalt" i omkring en vecka utan att kunna förflytta mig ordentligt...och då går det inte att ge sig ut på prov!! Det är en fördel om man kan gå hyfsat och böja sig utan att trilla ihop!!!   


Så nu blir det att ta det lugnt och vila...dock var det ju inplanerat en valpträff på söndag...

Nu mina goa valpköpare får ni kasta, springa och skjuta, så finns jag där med mitt "peptalk"!!  


Ni är alla varmt välkomna på söndag!!!


Kram Malin



Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards