oljersjo-kennel

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Malin Ullström - 18 april 2014 15:49

...alla mina valpköpare och hundvänner runt omkring i Sverige!!   


Hoppas ni alla får en härligt avkopplande ledighet med nära och kära! Självklart hoppas jag att ni tar vara på ledigheten och tränar med era fyrbenta!   


Själv har jag haft en veckas ledighet och då har dammtussarna fått på pälsen, nu känner jag mig snart redo att luta mig tillbaka för att endast hålla på med rehabträning....visst lät det bra? Vi får väl se...  


Dock kunde jag förstås inte låta bli att träna liiiite idag tillsammans med Kristina och Elee samt Troja/Mats och Christina! Idag var även en av Troja´s andra familjemedlemmar med, Emelie och hennes pojkvän David. Så trevligt att träffa er, det var ju väldigt länge sedan....närmre bestämt när Troja flyttade härifrån!  


Vi tränade markeringar och linjetag, detta gick strålande! Så var det dags att lägga till något nytt och "HALLÅ" vad dom blev fundersamma...NÄRSÖK??!! Det dummaste påhittet vi förare kunde komma på...  


Kan väl summera det som så här: DET HÄR FÅR VI ALLA ÖVA PÅ!!!

Så nu kavlar vi alla upp armarna och kör så det ryker!!  


Kram Malin

 

Här har vi "donnorna", Troja, Elee, Java och Hydra!

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards