oljersjo-kennel

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Malin Ullström - 1 maj 2014 19:55

...han kommit!  Vaknade häromdagen till Näktergalens sång! Tänk att man kan bli så glad över att höra hur han spelar i buskarna utanför!!  

Dagarna rullar på här hemma, tyvärr händer det inte så mycket i hundväg...   Tack och lov kom Ylva och Rhea hit och tränade lite idag. Jag fick stanna inne, men som tur var hann Ylva komma in på en kaffe så vi iallafall hann prata hund!!  

Ja, enligt sjukgymnasten så har jag fått en guldstjärna så här långt i rehabträningen...hon vet ju inte vad jag satt för mål!!  Snart så...

Maken tar hand om de fyrbenta riktigt bra, eller som han säger: "dom blir ialla fall glada när dom får mat"!

 


Nåja, inga hundar har dött av att vila lite!!  


//Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards