oljersjo-kennel

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Malin Ullström - 12 maj 2014 16:55

...jag är väldig förtjust i är Hydra och hennes syskon´s pappa, Delfleet Hawk, kallad Lee!


Så prata om att jag blev glad när det senaste numret av Hundsport "damp" ner i brevlådan idag!! Härligt reportage om Lee´s husse och matte, och fina bilder på "pappa" Lee!!


   

Bilder från tidningen "HUNDSPORT" nr 5/2014.


//Malin





Av Malin Ullström - 12 maj 2014 16:06

...att träna uppletande med de små damerna!   

Med hjälp av maken lyckades jag att träna Java och Hydra i lite uppletande! Skicka och ta emot sina hundar fungerade alldeles utmärkt med kryckor!!

 

Hydra och Java i gröngräset!


Mina bägge döttrar är väldigt engagerade i hundarna och tränar flitigt, min son är mer förtjust i katter och att träna styrketräning!   Han var i Örebro i helgen och tävlade i styrkelyft! Kom hem med ett leende på läpparna, silver i Ungdoms SM, 66 kg klassen och personbästa i marklyft på 140 kg!! Stolt mamma, nu börjar det bli svårt att "brotta" ner honom...  

 

Ännu en medalj till samlingen!  


//Malin 

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards