oljersjo-kennel

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Malin Ullström - 1 januari 2015 20:07

...över!  Ett bra år trots alldeles för lite träning och tävling med hundarna...detta pga operation av min höft men vad gör det! Nu känner jag mig mycket piggare och är mycket laddad inför 2015!  

 


Efter en härlig jul och nyårsfirande så är det dags att sätta upp målen för det nya året. Nyårslöften är inget för mig utan här ska tränas efter bästa förmåga, och så hoppas jag att jag kan starta mina hundar så mycket som möjligt och hoppas på att man inte blir bortlottad...


För nu har jag nästan bestämt att det blir inga valpar 2015 utan nu skall Java startas i öppenklass och förhoppningsvis har vi lite bättre förutsättningar än sist.  Fast man kan ju ändra sig, men just idag är det inget planerat!  

Hydra skall startas i nybörjarklass och kanske blir det lite lydnadstävlingar också...och kanske ett anlagsprov i eftersök!Hugo och Kiara skall nog börja förkovra sig i Rallylydnad tillsammans med döttrarna när dom inte skall jaga med mig vill säga!  


Tja, så är planeringen och jag hoppas att alla håller sig pigga och friska så vi kan ta oss an det nya året på bästa sätt!!


Önskar er alla ett härligt 2015 med era fyrbenta!


//Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards