oljersjo-kennel

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Malin Ullström - 25 januari 2015 20:26

...igång igen!  

Idag träffades vi allihopa (nästan) för att komma igång med jaktträningen efter ett låååångt uppehåll. Hundarna verkade ha haft abstinens besvär eftersom alla var så taggade! Trots att alla ville göra allt och lite till tycker jag att vi ska vara nöjda med dagens övningar. Ett sök med dummiesar som vi körde i par och linjetag med kaniner i slutet! Tror jag kan tala för alla hundarna att just linjetagen var dagens favorit! Ingen som funderade på om kaninerna skulle ligga kvar i skogen eller inte...  


Tyvärr tog batteriet slut i kameran så alla fastnade inte på kort...  men jag lyckades ialla fall få Mats och Troja på bild...

 

...och Anna-Lena med Indra!

 


Ett tips är att gå in på Anna-Lenas´s blogg,   http://labradorliv.bloggplatsen.se/ och titta för där kommer det nog lite fler kort...så får jag ladda batteriet till nästa gång!  


Tack alla för en härlig dag och jag tycker det känns så roligt att få träffa er alla igen!


Kram Malin


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards