oljersjo-kennel

Alla inlägg den 27 juni 2015

Av Malin Ullström - 27 juni 2015 19:31

...inte "bara" hundar som gäller här hemma. Även att jag har slutat med att rida själv och att tillbringa 8 timmar varje dag i stallet, så är ju hästar en stor del av yngsta dotterns liv...tja, då blir det ju en del av vårt också, så är det ju!  

Hon har varit på läger med sin foderhäst "Humlan" sedan igår och idag åkte jag dit för att se när hon hopptränade. Dom har avslutningstävling på måndag, men då är jag på andra uppdrag...i Sörmland!  Så jag passade på att åka till lägret och titta idag...prata om att jag blev STOLT!! Hon har inga som helst problem att hålla ordning på det här lilla krutpaketet och det gick så bra!  

         

 


Härligt att se samspelet mellan henne och hästen, dagen slutade med att hon fick plats i hoppgruppen för stora hästar till hösten...  "Humlan" är en D-ponny och eftersom hon är så stor i galoppen så fick hon hoppa med de stora hästarna idag, inga problem och 90 cm var ingenting! Det var nog mer jag som tyckte det var högt...


Hoppas ni alla har en härlig lördag, imorgon bär det av norrut med min lilla pappa...hämtning av nya tillskottet till kenneln! En liten strävhårig taxflicka, presentation kommer inom kort!  


//Malin  

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards