oljersjo-kennel

Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Malin Ullström - 13 juli 2015 10:18

...livet har snurrat på i hundra knyck på sistone. Vi har träffats och tränat lite jakt och där finns saker att alltid bli bättre på...    För min egen del så kändes Hydra lite ovanligt "loj" och förklaringen kom igår...hon började löpa och det var ju inte riktigt vad jag hade räknat med. En månad tidigare än planerat så nu drar hon förhoppningsvis med sig Java i detta så att jag kan starta Java på jaktprov senare i sommar och höst. Dock gick det åt "pipsvängen" med WT på Möcklö...jag som verkligen ville starta där. Ja, ja det är får bli coachning och taktik snack med mina goa valpköpare istället!  


Hugo och jag har haft finbesök av hans lillebror "Flipp", 5 månader. En härlig lite prick som vi har lovat att hjälpa hans matte Ylva med. Tanken är att "Flipp" till största delen skall bli "agilityproffs" men då behöver man ha lite annat med sig i bagaget också, sedan är det ju rysligt roligt att göra lite av varje med de fyrbenta!  

     

Visst är dom lika, en svart och en liten brun!  


De senaste dagarna har det varit ett fasligt men roligt pysslande då äldsta dottern fyllde 18 år!! Herregud, hur gick det till?! Fest hela kvällen lång och en mycket lycklig dotter!  

         

En milstolpe i livet och nu väntar hennes äventyr runt hörnet!

 

  


Nu har lugnet lagt sig över Öljersjö, för tillfället....


Sköt om er!

Kram Malin


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards