oljersjo-kennel

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Malin Ullström - 1 januari 2016 18:41

 ...utmaningar!  


Satt och funderade igår på vilket år jag haft, och vilka mål som sattes förra nyåret. Nu är jag inte typen som ger nyårslöften, men visst är det roligt att sätta upp mål för sig själv och kämpa för att nå dessa?! Om man sedan lyckas med dessa känns det väldigt bra, och det har jag verkligen gjort!   


Hundarna har lyckats hålla sig friska och skadefria och vi har meriterat dem på olika sätt i både jakt, lydnad och rally. Nu hoppas vi att Java snart börjar löpa och att hon och Benny skall fatta tycke för varandra, så att vi får fina valpar!


Många av våra valpköpare har varit ute och startat på prov och det är härligt att se deras engagemang! Nytt år och nya utmaningar för er alla och vi håller våra tummar för er alla! Snart kör vi igång träningen igen!


Tyvärr har jag inte hunnit med att jaga så mycket som jag hade önskat, men det hoppas jag det blir i år! Så är det ibland, man kan inte hinna med allt....  


 

Java!     


Hoppas ni alla får ett härligt 2016!

//Malin



Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards