oljersjo-kennel

Alla inlägg den 18 april 2016

Av Malin Ullström - 18 april 2016 19:34

... den helgen över.  Kan väl i ärlighetens namn säga att denna helgen flög iväg...vi har ett STORT projekt på gång här hemma med en hel del jobb till följd...målning av alla hus på tomten! Nu ska jag absolut inte ta åt mig någon ära vad det gäller tvättning av husen som min man och pappa har gjort MEN det tillkommer lite arbete som jag förstås skall göra. Nåja, jag gör det mer än gärna för det kommer bli strålande fint när allt är färdigt!!  Dock försvinner helgen i ett huj... Hann med lite "hund" i alla fall, fick förmånen att vara med som åskådare på Challenge Mocktrial som SSRK Södra anordnade på Stensnäs i Blekinge. Domare från Nord Irland, Danmark och Sverige, Riktigt trevligt och många fina och duktiga hundar!  


Långa promenader med hundarna hanns ju också med och nja, det är fortfarande lite tidigt att säga något om Java!  


Våren har kommit ordentligt till Öljersjö, sädesärlan är här och sjöfåglarna är i gång och nog känns det i luften att våren har kommit!

    

    Lilla Kiara i full fart över sjöängarna, man tager vad man haver... en liten pinne i mun.  

     

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards