oljersjo-kennel

Alla inlägg den 30 juli 2016

Av Malin Ullström - 30 juli 2016 15:57

   ...Öljersjö!  Ja, kan det vara annat med två busiga valpar i huset?! Ska jag vara riktigt ärlig så njuter jag i fulla drag, men konstaterade att jag faktiskt varit uppe med tuppen under HELA semestern.  (Tyvärr har grannens tupp gått åt till rävens ungar, så just nu är det ganska tyst ute vid den tiden på dygnet...) Valparna måste ju ha mat på sina bestämda tider och få vara ute och springa, det är tur att semestern inte riktigt är över ännu och så att jag hinner vila upp mig innan jag börjar jobba igen. Det fanns en "to do" lista i början av sommaren, men jag har rensat den under veckornas gång genom att helt sonika stryka över saker och ting som helt plötsligt känns oviktiga...som det här med att putsa fönster.  Idag blev jag ganska medveten om det igen då jag tittade ut genom dem... tänkte att jag skulle städa av köket men efter en stund kom det in två svarta små underbara labradorvalpar och jag hamnade på gräsmattan istället!

     

     

Det som är riktigt säkert det är att skrubbningen av köket och fönsterna, det finns kvar men tiden med valparna den försvinner alldeles för snabbt!  


           

Mattes fine "Knox"!  


     

Underbart söta lilla "Speja"!  


Hoppas ni alla får en härlig helg!

//Malin



Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards