oljersjo-kennel

Alla inlägg den 25 augusti 2016

Av Malin Ullström - 25 augusti 2016 21:38

...att ha så trevliga och härliga valpköpare!  Tänk att det har blivit lika bra i Java´s senaste kull som i de tidigare kullarna!  


Igår fyllde de små liven 13 veckor, och nu är det dags för vaccination nummer 2, om det inte redan är gjort! Jag har de senaste dagarna fått fina sms och underbara bilder från alla och det är något som jag blir väldigt glad över! Jag är väl en sådan där typisk uppfödare som man aldrig blir av med....dock brukar jag inte vara för efterhängsen.  


Pernilla har skickat bilder på Bellman och det verkar som om han sköter sig exemplariskt!   Allt till att vara med matte Pernilla på hennes jobb...

 

...där han förstås har med sig sin "barnvakt" Hobbe, som verkar få stå ut med mycket...till att följa med husse Niklas på hans jobb...

 

...som verkar vara lite mer stillsammare, för Bellman åtminstone!  


Andra hälsningen kom från Speja och hennes husse Håkan, som är så glad för sin fina lilla flicka!   

 

Här ser hon ju ganska "timid" ut, MEN jag vet vad den flickan går för...och här har vi en annan bild som jag tror mer beskriver henne...

 

Här har hon hjälpt husse att mura  ...hon satte sin, som husse beskrev "labbetouch" på putsen!   

Tufft tycker jag att sätta igång ett "murprojekt" med valp i huset...  


Tredje hälsningen kommer ifrån Kido och matte Camilla!  Kido är nog den av valparna som är mest berest än så länge (vad jag vet), han och hans matte har semestrat runt i Sverige och Kido han verkar ha funnit sig i allt!   

Camilla verkar så glad för sin valp och är så spänd på hur den lille filuren blir när han blir stor!

 

Kido och hans kompis som är två veckor äldre, gullehundar!  

 

Morgonmys i knät på matte!  


Tack snälla för alla hälsningar och för era fina kort!


Kram Malin  




Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards