oljersjo-kennel

Alla inlägg den 20 december 2016

Av Malin Ullström - 20 december 2016 20:35

...att det är valpar på gång!  


Efter mycket funderande, nästan så det blev försent... så kom jag fram till att vore bäst för Java, oss och valpköpare om vi planerade för valpar under våren. Sagt och gjort så frågade jag kennel Carmals om jag fick låna deras yngre hane Art till Java. Till min stora glädje fick jag det och kastade mig iväg med Java i söndags, vi fick en perfekt parning och ytterligare en i måndags så nu håller vi våra tummar att allt går bra!


Om allt går som det ska så kommer det valpar till Öljersjö i mitten/slutet av februari med leverans 8 veckor senare. 

Mer information om valpkullen kommer på vår hemsida framöver, vi förväntar oss valpar med mycket fart och jaktlust i! Välkomna att höra av er vid intresse av valp!


 

Öljersjös Blue Java!

 

Carmals Keen Art! (Foto Anders Carlsson)


//Malin


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards