oljersjo-kennel

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Malin Ullström - 22 oktober 2010 16:57

... huset nystädat, hundarna har fått sin träning för dagen och jag är helt slut!! Snart fredagsmys...  

Den här veckan har gått i ett rasande tempo... vår dotter blev akut dålig igen och vi är inskrivna på sjukhuset. Vi har permission, men är där två gånger om dagen och hon mår bättre, tack o lov!

När hon mår bättre, ja, då går allt mycket lättare...


Har sagt det innan, men jag säger det igen...det är tur man har hundarna!

Har börjat träna klickerträning vid apporteringarna och det går faktiskt riktigt bra!! Jag är som hundarna nybörjare på det här, men det tar sig, för oss alla!!

Vi får se om vi får det resultatet jag hoppas på ...  

Imorgon är det träning med Majsan och hennes fyrbenta som gäller, det ska bli så roligt!!


Jag önskar er alla en härlig helg!!

    

Nästan färdiga!! Nu saknas det bara en liten sektion och nya liggbord. Hoppas det fixar sig i veckan som kommer, sektionen är på väg...

Jag är så nöjd!!  


I eftermiddags var jag och hundarna ute på en liten promenad i höstvädret, konstigt väder, sol, störtregn, hagel och halv storm!!

Öljersjöviken

   

Kiara spanar efter sjöfågel!!

   

Det här kallar jag markering....

   

Rhea, visst är hon vacker!!

Java, hon är helt underbar!! 

  

Kanske trillar det ner lite godis...matvrak!

   

   

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards