oljersjo-kennel

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Malin Ullström - 2 september 2010 21:52

...vad snygg man är i vadarbyxor!!!!  

Eftersom vi har så mycket vass och vatten var det bara till att köpa ett par vadarbyxor!! Inte blev man snygg i dom, men jag tror inte änderna bryr sig!!!

Helt plötsligt fick jag en känsla av hur det var när mamma klädde mig i galonbyxor för ett antal år sedan.....

Vill bara påpeka att det är rysligt mycket luft i dom här byxorna och man rör sig inte särskilt smidigt....men torr var jag!!

Igår kväll var Majsan och jag ute och tränade, vilken härlig kväll vi  hade. Kiara och Saga skötte sig alldeles utmärkt!

  

Det här ekipaget behöver vadarbyxor!!!

Efter ett antal träningstimmar och den obligatoriska fikan, släppte vi lös de andra små odjuren! 

 

Det är så härligt att se dessa fem tikar i åldrarna 4 månader till 4 år, springa runt och busa!!   

Vem som är den som slåss mest....Java förstås!!

Majsan tyckte att jag hade behållt den tiken som passade mig bäst...undrar vad hon menar???  

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards