oljersjo-kennel

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Malin Ullström - 9 oktober 2012 21:20

... beställningar!!

Japp, så har de senaste dagarna sett ut hos mig!

Sonen har haft sina födelsedagsbjudningar med släkt och vänner, mycket trevligt!

Ja, sedan har det blivit lite planering inför den kommande parningen, Java är avmaskad och ögonlysningen beställd!  

Sedan har jag ikväll avslutat en stooor beställning av olika dummiesar och neoprenvästar till mig, Nina och Ylva (nej, till våra hundar)! Det gäller att uppdatera dummies sortimentet!  För nu kommer det bli mycket träning framöver!

På lördag kommer Anna-Lena, Majsan, Nina och Ylva hit för både jakt och lydnadsträning, bara två och fyrbenta tjejer!!

Har en viss känsla av att det kommer bli mycket trevligt, som alltid!  


På måndag börjar Jägarskolan....ja, det är lika bra att man tar Jägarexamen!! Detta trodde jag dock aldrig, men det är något visst med fågeljakten!


//Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards