oljersjo-kennel

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Malin Ullström - 12 april 2013 17:24

... åter regn, precis hela dagen! Inget roligt för de små terroristerna, då får man röja mer inne... Dom är så duktiga på att göra sina behov utomhus, äta och rusning ut!!

Duktiga små valpar, visst ibland kan det hända att man inte hinner ut...bara halvvägs!  Tanken finns där och det bådar gott för alla valpköpare!  

Inga bilder av förklarliga skäl idag, men jag har allt "sparat" några från igår!

         

Finns inget roligare än när man ligger på marken...för valparnas del!

     

Denna katt... nåja, valparna lär sig umgås med katter i alla fall!

 

 

Jag är mycket snabbare än katten!  


Önskar er alla en härlig fredags kväll, nu skall jag ut med resten av ligan!

//Malin


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards