oljersjo-kennel

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Malin Ullström - 1 mars 2014 21:23

...det av till Hugo´s uppfödare Jörgen och Rita i Bromölla!


Det var så länge sedan vi var och hälsade på så vi hade abstinens! Så trevligt och lärorikt att hälsa på dem varje gång!! Idag fick vi sällskap av en annan valpköpare, Douglas och hans Pim. Pim föddes samma år som Hugo, men är några månader ýngre. En fin kille!  

   

Vi hade tur med vädret, uppehåll men dimmigt. Trots det halvruggiga vädret känner man att våren är på gång!

   

Yngsta dottern var med mig idag och hon börjar bli en bra fotograf!  

   

Vi fick träna sök med skott och nyskjutna kråkor, stadgan och även dirigeringar.

Hugo skötte sig mycket bra och jag fick känslan av att Jörgen var nöjd!   Dock finns det ju alltid saker att slipa på...exempelvis att bara föra honom med handtecken, kunna läsa biotopen...man är ju aldrig fullärd!!  

       

Nåja, jag är rysligt nöjd med min lille hund och själv fick jag inte för många "pekpinnar" så vi är på rätt väg!!


TACK snälla Jörgen och Rita, alltid lika trevligt och gästvänligt att komma till er!  


Kram Malin


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards