oljersjo-kennel

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Malin Ullström - 25 juni 2014 13:27

...tätt!   Får många hälsningar och uppdateringar om alla "valpar" från Öljersjö´s och det är såååå roligt!!  


Igår ringde Gunnar och berättade att nu har han fått till avlämningarna i vattenapporteringarna med Plexus! Så roligt att det helt plötsligt bara "faller" på plats!!

Gunnar tränar både Plexus och Mezzo i både jakt, lydnad och spår, och det går ordentligt framåt nu!

 

Mezzo, Smallie och Plexus! Ni ser väl vem som är störst och nu tänker jag inte på honom som sitter på grillen...  


 

Plexus och Mezzo i full fart!  


Det ska bli så roligt att få träffa alla i sommar och se hur alla har utvecklats. Jag har förmånen att ha många "valpar" runt mig så jag kan följa deras framsteg tillsammans med sina förare, dock är det ju extra roligt att alla ringer och uppdaterar mig även om de bor långt bort!!  


Sköt om er allihopa!


Kram Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards